Millog-yhtiöiden uudet nettisivut kertovat uusista palveluista, kasvavasta osaamisesta ja yhtiöperheen yhtenäisyydestä

Millogista on kasvanut Millog-yhtiöt, joka tarjoaa uusia palveluita ja monipuolisempia työmahdollisuuksia. Nyt toteutettu brändiuudistus auttoi muodostamaan Millog-yhtiöiden yhteisen äänen ja ilmeen.

Viime vuosina Millog on tehnyt useita yrityskauppoja ja kasvanut yhtiöperheeksi, jonka palveluvalikoima on laaja ja jossa on tarjolla monenlaisia urapolkuja. Muutos loi tarpeen brändin ja viestinnän toimintatapojen tarkastelulle.

Henkilöstökyselyn, brändityöpajojen sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaiden mielikuvien avulla Millog-yhtiöille toteutettiin uusi visuaalinen ilme. Se kertoo uusista palveluista, kasvavasta osaamisesta ja yhtiöperheen yhtenäisyydestä. Lisäksi verkkosivujen rakenne ja ulkoasu uusittiin, jotta se palvelee paremmin sivustolla kävijää.

– Tarjoamme asiakkaillemme laajempia palvelukokonaisuuksia kuin ennen. Mietimme, kuinka saamme tämän viestin parhaiten näkyville. Pohdimme, millainen on Millog-yhtiöiden tapa toimia ja puhua asioista. Hyvin mietitty ja toimiva brändi auttaa meitä erottautumaan kilpailijoista, kasvattaa yhtiöperheen tunnettuutta ja myyntiä sekä helpottaa viestinnässä ja markkinoinnissa, viestintäpäällikkö Maria Takalo sanoo.

Millog-yhtiöt rekrytoi jatkuvasti uutta työvoimaa, joten viestinnän ja brändin uudistamisella haluttiin helpottaa myös työnhakijoiden ja Millog-yhtiöiden välistä yhteistyötä.

– Seuraavien vuosien aikana meillä eläköityy paljon väkeä, joten haluamme löytää henkilöitä, joille voimme tarjota monipuolisia uramahdollisuuksia reilussa työyhteisössämme. Henkilöstöpalvelumme on tunnettu siitä, että se huolehtii monin tavoin turvallisesta työnteosta, osaamisen kehittämisestä ja työkyvyn tukemisesta työympäristöissämme ympäri Suomen. Haluamme, että työnhakijatkin tietävät siitä, kuinka hyvä työnantaja Millog-yhtiöt on.