Asiakkaat arvostavat Millogin luotettavuutta ja työn laatua

Millog toteutti huhtikuussa 2020 siviilitoimialojen asiakkaille kohdennetun asiakastyytyväisyyskyselyn. Vastaajien mielestä tärkeimpiä kriteereitä toimittajan valinnassa ovat luotettavuus, ammattitaito ja hinta.

Millog on laajentanut viime aikoina strategiansa mukaisesti liiketoimintaansa Puolustusvoimien elinjaksopalvelujen ulkopuolelle ja tarjonnut palveluitaan erilaisille yhteiskunnan turvallisuutta ja huoltovarmuutta ylläpitävien siviilitoimialojen toimijoille sekä yksityisille teollisuusyrityksille. Huhtikuussa toteutetun asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella uusien liiketoimintojen asiakastyytyväisyys on kokonaisuutena hyvällä tasolla, sillä asiakastyytyväisyyden kokonaisarvosana oli 4,1 asteikolla yhdestä viiteen.

Kyselyn vastauksissa hajonta arvosanoissa oli pientä. Tuloksista oli helppo löytää sekä Millogin vahvuudet että kehityskohteet.

– Vastausten perusteella olemme laadukas ja luotettava toimittaja, jolla on erinomainen kyky ratkaista asiakkaan ongelmia. Eniten kehitettävää havaitsimme Millogin tunnettuuden parantamisessa, kertoo Millogin Uudet liiketoiminnot -organisaation johtaja Manu Skyttä.

Vastaajien mielestä toimittajan valinnassa tärkeimpiä kriteereitä ovat luotettavuus, ammattitaito, asiantuntijuus ja hinta. Jokainen vastaajista suosittelisi Millogin palveluita muillekin.

– Emme ole vielä tarpeeksi tunnettuja puolustusteollisuuden ulkopuolisten asiakkaiden keskuudessa, joten lähdemme tekemään itseämme tunnetummaksi markkinointia lisäämällä. Aiomme myös lisätä proaktiivista yhteydenpitoa asiakkaisiin. Erityisen hienoa oli havaita, että 100 prosenttia vastaajista suosittelisi palveluitamme muille asiakkaille, Skyttä toteaa.